Ştefan Bănică jr: "Nu am uitat niciodată de unde am plecat!

Ştefan Bănică junior spune că nu s-a considerat niciodată un privilegiat al soartei.
Artistul căsătorit cu Andreea Marin a precizat că celebritatea nu l-a schimbat, a rămas acelaşi, chiar dacă are mai mulţi bani, o casă mare şi o maşină.
"Eu n-am uitat niciodata ca am plecat de la bloc, nu uit de unde am plecat, nu uit ce-am facut, imi asum tot ce-am facut, nu ma gandesc ca vai stau la vila, am masina. Am avut masina si cand eram student", a spus Bănică la "Nimic important" de la Antena 2.

Cântăreţul a explicat că tatăl său l-a învăţat să preţuiască ce are şi să nu se lase îmbătat de celebritate. "Am avut noroc de doi oameni care m-au ajutat sa revin cu picioarele pe pamant. Este vorba despre tatal meu si Ion Cojar, profesorul meu la Institutul de Teatru. Ei m-au adus cu picioarele pe pamant, mi-au explicat ca un singur rol nu inseamna nimic, iar succesul...azi e maine nu mai e, se demonstreaza numai in timp. Este o lectie pe care am bagat-o foarte bine la cap", a explicat prezentatorul emisiunii "Dansez pentru tine".
Bănică şi-a cumpărat prima maşină din banii săi, fără niciun ajutor din partea părinţilor. "Tata mi-a zis: 'Ba baiatule, mie crezi ca mi-a luat cineva masina?! Mi-am luat singur. Esti actor, faci filme, ia-ti masina!'. Si asa am facut. Am avut noroc ca am facut un film serial prin '88 am impresia al lui Geo Saizescu, "O calatorie de neuitat" se numea. Am avut un contract bun atunci si din banii aia mi-am luat prima masina, o Dacie crem 1300. Eram cel mai fericit om din lume... la 19 ani, pe munca mea sa-mi iau masina. Pentru mine a fost o realizare extraordinara la varsta aia", a completat el.

Niciun comentariu: