Oana Zavoranu, fara sex 6 luni de zile

Oana Zavoranu a recunoscut in cadrul conferintei de presa pe care a tinut-o astazi ca nu-l mai iubeste pe Pepe.

Intrebata de cand nu mai simtea atractie pentru Pepe, Oana Zavoranu a fost la fel de sincera si a spus ca de mai bine de sase luni nu mai avea sentimente puternice pentru sotul sau. "De mai bine de jumatate de an nu mai simteam atractie sexuala fata de el, ci o dragoste frateasca. Imi pare rau sa spun, el o stia! Din moment ce sotia ta nu mai doarme cu tine, nu mai intretine relatii sexuale cu tine… Eu am pus toate astea pe stresul procesului cu Marioara…Cred ca de doua ori in sase luni am avut relatii intime! ", a declarat Zavoranu.

Pepe e motivul pentru care a plecat de la Acasa TV
Se pare ca Pepe este motivul pentru care Oana a renuntat la cariera sa in actorie.

Zavo a primit oferta sa pozeze in Playboy
"Motivul pentru care am plecat din Pro s-a numit Pepe, pentru ca el m-a pus sa aleg intre el si Acasa TV, iar eu, s-a vazut ce am ales. Nu dorea sa ma pup si sa fac anumite secvente. Din cauza lui am plecat de la Acasa TV, pentru ca imi spunea ca daca ma mai vede cand ma pup, se usuca pe picioare. Ca sa nu se usuce de suparare ca ma mameleste si ma pipaie altul, am ales…!", a tinut sa specifice Oana motivul pentru care nu a mai colaborat cu Acasa TV pentru telenovele. Dar se pare ca de cand este in plin divort, ofertele se tin lant pentru vedeta. Ea a primit chiar oferta de a poza in Playboy si a zis ca se gandeste serios ce decizie sa ia in acest sens!

Si-a dorit sa imbrace rochia de mireasa
Zavoranu a specificat faptul ca si-a dorit sa fie mireasa, dar considera acum ca este mai bine ca nu s-a intamplat acest lucru si ca in momentul de fata nu-l mai iubeste pe Pepe. "In acest moment nu-l mai iubesc pe Pepe. Ii dau dreptate intr-o singura fraza, "De la dragoste foarte mare se poate ajunge la ura foarte mare!"… El acum imi este dusman!", a spus Zavoranu. Cat despre faptul ca ei doi nu au mai apucat sa se casatoreasca religios, Oana a completat: "Eu personal mi-am dorit sa fiu mireasa, dar nu a fost niciodata momentul potrivit! Poate ca a fost mai bine asa!", a incheiat ea.

Oana Zavoranu si-ar fi dorit sa imbrace rochia de mireasa
"Tatal lui Pepe m-a rugat sa-i spun tata! Mi-e greu sa-i spun cuiva tata, tatii mei au murit… M-a sunat si m-a rugat sa fac ceva pentru casnicia asta, pentru ca Pepe sufera si nu-si doreste sa ne despartim!", a mai "aruncat" Oana o vorba, raspunzand apoi la intrebarea jurnalistilor, daca in cei sapte ani de casnicie l-a inselat sau nu pe Pepe. "Pepe poate sa jure orice… Eu nu l-am inselat pe acest om!", a mai completat ea.

Niciun comentariu: