Pepe despre Oana: “Nu stie ca s-a pus cu cine nu trebuie”

Pepe s-a intors si mai relaxat din vacanta in care a plecat ca sa se distanteze putin de scandalul cu Oana, si a venit pe happylica in editia de joi, 17 martie, a emisiunii “Happy Hour”, unde a vorbit despre shopping, vrajitoare, credinta in Dumnezeu, dar a refuzat sa spuna motivele reale care au dus la divort.
Pentru inceput Pepe i-a felicitat pe Catalin si Andra, care de miercuri, 16 martie, au devenit parinti.

“Parerea mea e ca Dumnezeu a vrut sa nu am copiii, ca as fi suferit enorm”, a spus Pepe, care este convins ca va fi si el tata.
“Am plecat fara destinatie, cu bani in buzunar, am plecat la shopping. Am facut poze la shopping, asa cum ii placea Oanei. Am vrut sa-i cumpar niste carti de tarot, un glob de magie si niste papuci, ca sa ii dau papucii mai repede”, a glumit Pepe.
Oana Zavoranu era trecuta in telefonul lui Pepe sub denumirile "gazita" sau "pisica mica", a fost trecuta drept “fosta”, "acum este X in telefonul meu”.
"Eu nu mi-am luat din casa decat actele mele. Oana vrea acum sa stea cu forta in casa mea. Eu as putea sa fac foarte mult rau, dar nu vreau, am fost totusi sapte ani impreuna. Nu vreau sa spun motivele reale ale despartirii noastre. Le tin pentru mine.”
vezi stire completa si video pe Pro TV

Un comentariu:

cata spunea...

mare mistocar pepe asta :)))