Google şi Yahoo amână implementarea parteneriatului
în domeniul publicităţii online (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
Google şi Yahoo! au decis să amâne implementarea parteneriatului în domeniul publicităţii prin intermediul motoarelor de căutare până la finalizarea discuţiilor dintre cei doi giganţi ai industriei online şi Departamentul de Justiţie al SUA.
"Companiile au căzut de acord în privinţa unei scurte întârzieri a implementării acordului, pentru a continua discuţiile cu Departamentul de Justiţie. (...) Dorim să răspundem tuturor întrebărilor autorităţilor în legătură cu acest acord", precizează Yahoo!.
Google a emis o declaraţie similară.
"Când am anunţat contractul pe publicitate cu Yahoo !, în luna iunie, am decis să întârziem implementarea sa până în octombrie, pentru a permite autorităţilor să verifice detaliile. Din moment ce încă discutăm cu Departamentul de Justiţie, am hotărât o scurtă amânare a aplicării acordului", a anunţat Google.
Întârzierea va dura mai puţin de o lună, a declarat pentru Reuters o sursă apropiată discuţiilor.
"Încă vizăm un termen limită până la sfârşitul lunii octombrie", a arătat sursa citată.
Contractul dintre cele două companii permite Google să vândă publicitate prin intermediul unei porţiuni a spaţiului online al Yahoo! destinat reclamelor, iar înţelegerea dintre cei doi giganţi se confruntă cu opoziţie din partea agenţiilor de publicitate, care se tem că tarifele vor creşte.
Cota de piaţă a Google pe piaţa căutărilor online a crescut la 63% în august, în timp ce Yahoo! a scăzut la 19,6%, iar Microsoft a coborât la 8,3%, potrivit firmei de cercetare comScore.
Înţelegerea anunţată în iunie a fost încheiată pentru a permite Yahoo! să respingă oferta de preluare din partea Microsoft, prin majorarea veniturilor anuale ale companiei de servicii online cu 800 milioane de dolari.
"Companiile au căzut de acord în privinţa unei scurte întârzieri a implementării acordului, pentru a continua discuţiile cu Departamentul de Justiţie. (...) Dorim să răspundem tuturor întrebărilor autorităţilor în legătură cu acest acord", precizează Yahoo!.
Google a emis o declaraţie similară.
"Când am anunţat contractul pe publicitate cu Yahoo !, în luna iunie, am decis să întârziem implementarea sa până în octombrie, pentru a permite autorităţilor să verifice detaliile. Din moment ce încă discutăm cu Departamentul de Justiţie, am hotărât o scurtă amânare a aplicării acordului", a anunţat Google.
Întârzierea va dura mai puţin de o lună, a declarat pentru Reuters o sursă apropiată discuţiilor.
"Încă vizăm un termen limită până la sfârşitul lunii octombrie", a arătat sursa citată.
Contractul dintre cele două companii permite Google să vândă publicitate prin intermediul unei porţiuni a spaţiului online al Yahoo! destinat reclamelor, iar înţelegerea dintre cei doi giganţi se confruntă cu opoziţie din partea agenţiilor de publicitate, care se tem că tarifele vor creşte.
Cota de piaţă a Google pe piaţa căutărilor online a crescut la 63% în august, în timp ce Yahoo! a scăzut la 19,6%, iar Microsoft a coborât la 8,3%, potrivit firmei de cercetare comScore.
Înţelegerea anunţată în iunie a fost încheiată pentru a permite Yahoo! să respingă oferta de preluare din partea Microsoft, prin majorarea veniturilor anuale ale companiei de servicii online cu 800 milioane de dolari.
sursa: mediafax.ro
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu