Bacio de la "Românii au Talent" va cânta pentru soţia lui Elvis Presley

După apariţia de la "Românii au talent" Bacio va apărea la câteva din emisiunile cu cel mai mare reting la televiziunile naţionale.În luna iunie Bacio va fi invitat special la emisiunea Niculinei Stoican "Te vreau lângă mine" de pe Kanal D pe data de 7 iunie, urmând că în perioada următoare să fie prezent la "Drept la ţintă".
"Am fost chemat la mai multe televiziuni naţionale pentru a vorbi despre "Românii au talent" dar nu am putut accepta toate invitaţiile deoarece încă mai este în vigoare contractul cu PRO TV ul şi trebuie să aleg împreună cu trustul MEDIA PRO emisiunile în care pot merge deocamdată.Mi se pare normal,ei m-au făcut să mă vadă câteva milioane de români şi trebuie să am grijă în ce fel de emisiuni apar. Am fost invitat şi la câteva emisiuni de succes de la Antena 1, Prima TV şi TVR dar voi programa apariţiile în funcţie de contractul cu Media Pro", spune Mihai Vulpe.
Bacio participă în această vară la un eveniment care îl face extrem de fericit. "În august, luna în care a murit Elvis Presley am fost invitat să cânt int-un hotel de lux din Italia la un spectacol în cinstea Regelui. Aici a fost invitată şi soţia lui Elvis, Priscilla Presley. Dacă va veni pentru mine ar fi o onoare şi cred că voi trece în altă etapă în cariera mea", a spus încântat Mihai Vulpe, supranumit Elvis Presley de România.

sursa: Libertatea.ro

Niciun comentariu: