Traieste magia sarbatorilor de iarna cu Stefan Banica 10 ani/ Live la Sala Palatului, acum pe DVD

Concertele de Craciun, sustinute de Stefan Banica incepand cu anul 2002 la Sala Palatului, au devenit o adevarata traditie, implinind anul acesta 10 ani de existenta neintrerupta. Acum, la un deceniu de la primul spectacol, artistul lanseaza DVD-ul aniversar Stefan Banica 10 ani/ Live la Sala Palatului, un proiect special distribuit de Pro Video din 2 decembrie in toate magazinele de specialitate.
 "Am incercat prin acest DVD sa surprindem o parte din atmosfera creata la concertele de Craciun de-a lungul anilor, sa fie un cadou pentru publicul meu la aniversarea celor 10 ani de existenta. Din 2002 si pana astazi, in fiecare an, mi-am dorit sa crestem, sa evoluam, sa oferim spectatorilor tot ce e mai bun si sper ca am reusit. In schimb, sunt sigur ca am ramas in suflet cu aceeasi bucurie de a canta si de a ma intalni cu oamenii in sala de spectacol, de atunci si pana acum.", declara Stefan Banica.

Artistul ne ofera 20 de melodii pline de emotie, energie si caldura, alese din concertele sale traditionale de Craciun si cuprinse intr-o selectie speciala pe DVD-ul Stefan Banica 10 ani/ Live la Sala Palatului, plus un bonus care contine: Making of Concerte de Craciun Stefan Banica, videoclip "Super-love".

Pe langa melodii clasice de Craciun - "Merry Christmas Everyone", "Silver bells", "Mos Craciun cu plete dalbe" - , cantece de iarna binecunoscute lansate de Stefan Banica, cum ar fi "Doar o data-i Craciunul", "Ho, Ho, Ho", "Doar un Craciun cu tine", pe materialul aniversar apar si hituri indragite si asteptate de public: "Am s-o astept mereu", "S-o facem lata", "Cantec pentru Violeta", "Toata lumea danseaza" sau "Veta".

Un produs exceptional care nu trebuie sa lipseasca de sarbatori din casa niciunui roman, DVD-ul Stefan Banica 10 ani/Live la Sala Palatului poate fi achizitionat incepand cu 2 decembrie din toate centrele comerciale si magazinele de specialitate, precum si de pe site-ul www.provideo.ro, la un pret recomandat de 29.90 RON.

Concertele de Craciun marca Stefan Banica vor avea loc zilnic in perioada 14 - 18 decembrie la Sala Palatului, ora 19:30, de unde veti putea achizitiona si DVD-ul aniversar Stefan Banica 10 ani/Live la Sala Palatului.

Niciun comentariu: